Normal view MARC view ISBD view

أثر التعلم المنظم ذاتيا والتعلم المستند إلى الدماغ في التحصيل وتنمية مهارات التفكير العلمي لدى تلامذة الصف السادس الأساسي في مادة العلوم /

by الحمود ، منى حسن; منى حسن الحمود [إشراف: أمل عثمان كحيل].
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: دمشق: جامعة دمشق، كلية التربية ، 2018Description: 305 ص؛ 24سم+ CD.Subject(s): المناهج وطرائق التدريس
Tags from this library:
No tags from this library for this title.
Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Location Call number Status Date due Barcode
Thesis / رسائل جامعية Thesis / رسائل جامعية
المكتبة المركزية
الرسائل الجامعية
370 ح م و .أ (Browse shelf) Available cen 1557 Ed

دكتوراه

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.
Languages: