أثر التعلم المنظم ذاتيا والتعلم المستند إلى الدماغ في التحصيل وتنمية مهارات التفكير العلمي لدى تلامذة الصف السادس الأساسي في مادة العلوم / (Record no. 397574)

000 -LEADER
fixed length control field 00855nam a22001577a 4500
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 180425b sy||||| |||| 00| 0 ara d
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 370
100 11 - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name الحمود ، منى حسن
9 (RLIN) 64420
245 1# - TITLE STATEMENT
Title أثر التعلم المنظم ذاتيا والتعلم المستند إلى الدماغ في التحصيل وتنمية مهارات التفكير العلمي لدى تلامذة الصف السادس الأساسي في مادة العلوم /
Statement of responsibility, etc. منى حسن الحمود ؛ إشراف: أمل عثمان كحيل
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc. دمشق:
Name of publisher, distributor, etc. جامعة دمشق، كلية التربية ،
Date of publication, distribution, etc. 2018
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 305 ص؛
Dimensions 24سم+
Accompanying material CD.
500 ## - GENERAL NOTE
General note دكتوراه
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element المناهج وطرائق التدريس
9 (RLIN) 64421
700 ## - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name منى حسن الحمود
9 (RLIN) 64422
Relator term إشراف: أمل عثمان كحيل
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme
Koha item type Thesis / رسائل جامعية
Holdings
Damaged status Current location Source of classification or shelving scheme Koha item type Barcode Shelving location Withdrawn status Date acquired Permanent location Not for loan Date last seen Full call number Price effective from Lost status
 المكتبة المركزية Thesis / رسائل جامعيةcen 1557 Edالرسائل الجامعية 2019-05-29المكتبة المركزية 2019-05-29370 ح م و .أ2019-05-29 
Languages: