Normal view MARC view ISBD view

فاعلية تموذج لتدريس قواعد اللغة الإنكليزية وفق المدخل التواصلي: دراسة تجريبية على طلاب الصف الأول الثانوي في مدارس مدينة دمشق الرسمية The Effectiveness of a Grammar Teaching Model Based on the Communicativ Approach

by محمد مصطفى حسن; علي سعود حسن ( مشرف ).
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: دمشق جامعة دمشق، كلية التربية، قسم المناهج وأصول التدريس 2009Description: 193ص CD.Subject(s): المناهج وأصول التدريسDissertation note: دكتوراه جامعة دمشق، كلية التربية، قسم المناهج وأصول التدريس 2009
Tags from this library:
No tags from this library for this title.
Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Location Call number Status Date due Barcode
Thesis / رسائل جامعية Thesis / رسائل جامعية
المكتبة المركزية
الرسائل الجامعية
370 ح س ن .ف (Browse shelf) Available cen 423 Ed

دكتوراه

دكتوراه جامعة دمشق، كلية التربية، قسم المناهج وأصول التدريس 2009

اطروحات 5/12/2011

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.
Languages: