Normal view MARC view ISBD view

دور العلاقات العامة في حملات الترويج للسلع الجديدة:دراسة ميدانية في الشركات الخاصة السورية the role of public relations in promotional campaigns for new products

by ماهر باكير حيبان; محمد خالد الجاسم.
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: دمشق جامعة دمشق،كلية الاقتصاد،قسم إدارة الأعمال 2010Description: 196ص CD.Subject(s): إدارة الأعمالDissertation note: ماجستير جامعة دمشق،كلية الاقتصاد،قسم إدارة الأعمال 2010
Tags from this library:
No tags from this library for this title.
Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Location Call number Status Date due Barcode
Thesis / رسائل جامعية Thesis / رسائل جامعية
المكتبة المركزية
الرسائل الجامعية
330 ح ي ب .د (Browse shelf) Available cen 247 Ec

ماجستير

ماجستير جامعة دمشق،كلية الاقتصاد،قسم إدارة الأعمال 2010

اطروحات 2012/02/13

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.
Languages: