دور العلاقات العامة في حملات الترويج للسلع الجديدة:دراسة ميدانية في الشركات الخاصة السورية (Record no. 251229)

000 -LEADER
fixed length control field 00950nam a2200193 a 4500
041 07 - LANGUAGE CODE
Source of code local
Language code of text/sound track or separate title العربية
037 ## - SOURCE OF ACQUISITION
Note إيداع
245 00 - TITLE STATEMENT
Title دور العلاقات العامة في حملات الترويج للسلع الجديدة:دراسة ميدانية في الشركات الخاصة السورية
Remainder of title the role of public relations in promotional campaigns for new products
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc. دمشق
Name of publisher, distributor, etc. جامعة دمشق،كلية الاقتصاد،قسم إدارة الأعمال
Date of publication, distribution, etc. 2010
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 196ص
Accompanying material CD
500 ## - GENERAL NOTE
General note ماجستير
502 ## - DISSERTATION NOTE
Dissertation note ماجستير
-- جامعة دمشق،كلية الاقتصاد،قسم إدارة الأعمال
-- 2010
541 ## - IMMEDIATE SOURCE OF ACQUISITION NOTE
-- 2012/02/13
650 04 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element إدارة الأعمال
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name ماهر باكير حيبان
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name محمد خالد الجاسم
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Koha item type Thesis / رسائل جامعية
Holdings
Not for loan Price effective from Lost status Date last seen Koha item type Source of classification or shelving scheme Date acquired Current location Barcode Damaged status Withdrawn status Shelving location Permanent location Full call number
 2016-02-28 2016-02-28Thesis / رسائل جامعية 2016-02-28المكتبة المركزيةcen 247 Ec  الرسائل الجامعيةالمكتبة المركزية330 ح ي ب .د
Languages: