المنهج التكاملي وتقويم وأثره في تدريس اللغة العربية: دراسة تجريبية على طلاب الصف الثامن الأساسي في محافظة دير الزور وتقويم أثرها في تحقيق الأهداف المرجوة من تدريس النحو والنصوص / (Record no. 252358)

000 -LEADER
fixed length control field 01115nam a2200193 a 4500
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 160619b sy||||| |||| 00| 0 ara d
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 370
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name العلي ، عبد الله حسون
9 (RLIN) 62442
245 00 - TITLE STATEMENT
Title المنهج التكاملي وتقويم وأثره في تدريس اللغة العربية: دراسة تجريبية على طلاب الصف الثامن الأساسي في محافظة دير الزور وتقويم أثرها في تحقيق الأهداف المرجوة من تدريس النحو والنصوص /
Statement of responsibility, etc. عبد الله حسون العلي ؛ إشراف: سام عمار
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc. دمشق
Name of publisher, distributor, etc. جامعة دمشق، كلية التربية، قسم المناهج وطرائق التدريس
Date of publication, distribution, etc. 2009
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 213 ص؛
Accompanying material 24 سم+
Dimensions CD
500 ## - GENERAL NOTE
General note دكتوراه
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element المناهج وأصول التدريس
9 (RLIN) 30606
700 ## - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name عبد الله حسون العلي
9 (RLIN) 62443
700 ## - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name إشراف: سام عمار
9 (RLIN) 62444
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Koha item type Thesis / رسائل جامعية
Source of classification or shelving scheme
Holdings
Shelving location Price effective from Full call number Barcode Date acquired Permanent location Date last seen Koha item type Lost status Not for loan Current location Withdrawn status Damaged status Source of classification or shelving scheme
الرسائل الجامعية2016-06-19370 ع ل ي .مcen 1222 Ed2016-06-19المكتبة المركزية2016-06-19Thesis / رسائل جامعية  المكتبة المركزية   
Languages: