‑فاعلية استراتيجية ماوراء المعرفة في تحسين مهارات القراءة الناقدة " دراسة تجريبية لدى الطلبة المتفوقين عقلياً والعاديين في الصف الثامن من التعليم الأساسي في مدراس مدينة حلب الرسمية "‑ / (Record no. 8835)

000 -LEADER
fixed length control field 00859nam a2200157Ia 4500
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 140324s9999 sy 000 0 ara d
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 86
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name كردي ، جيانا.
9 (RLIN) 264
245 1# - TITLE STATEMENT
Title ‑فاعلية استراتيجية ماوراء المعرفة في تحسين مهارات القراءة الناقدة " دراسة تجريبية لدى الطلبة المتفوقين عقلياً والعاديين في الصف الثامن من التعليم الأساسي في مدراس مدينة حلب الرسمية "‑ /
Statement of responsibility, etc. جيانا كردي؛المشرف : ياسر جاموس،المشرف المشارك : ياسر فارس خليل.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc. ‑دمشق‑ :
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Name of publisher, distributor, etc. جامعة دمشق ،
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Date of publication, distribution, etc. 2012 .
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 150 ص؛
Dimensions 24 سم.
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element قسم التربية الخاصة.
9 (RLIN) 5889
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme
Koha item type Books / كتب
Holdings
Date last seen Barcode Lost status Price effective from Full call number Current location Date acquired Not for loan Withdrawn status Permanent location Damaged status Source of classification or shelving scheme Koha item type
2014-03-3005572 Edu 2014-03-3086 ك ر د . ف مكتبة كلية التربية2014-03-30  مكتبة كلية التربية  Books / كتب
Languages: