دراسة أساليب التفكير السائدة لدى الطلبة ذوي صعوبات التعلم في الرياضيات : (Record no. 6438)

000 -LEADER
fixed length control field 00788nam a2200157Ia 4500
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 131214s9999 sy 000 0 ara d
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 370
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name الفاعوري ، أيهم علي .
9 (RLIN) 4154
245 1# - TITLE STATEMENT
Title دراسة أساليب التفكير السائدة لدى الطلبة ذوي صعوبات التعلم في الرياضيات :
Remainder of title دراسة ميدانية على طلاب الصف الثامن في مدارس محافظة القنيطرة /
Statement of responsibility, etc. أيهم علي الفاعوري ، المشرف ، دانية القدسي .
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc. دمشق :
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Name of publisher, distributor, etc. جامعة دمشق - كلية التربية - قسم التربية الخاصة ؛
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Date of publication, distribution, etc. 2010 .
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 211 ص؛
Dimensions 24 سم.
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element التربية الخاصة.
9 (RLIN) 5889
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme
Koha item type Books / كتب
Holdings
Date last seen Barcode Withdrawn status Damaged status Price effective from Not for loan Current location Lost status Full call number Koha item type Date acquired Source of classification or shelving scheme Permanent location
2014-09-0301342 Edu  2014-09-03 مكتبة كلية التربية 370 ف ا ع. دBooks / كتب2014-09-03 مكتبة كلية التربية
Languages: