أثر استخدام المدخل البنائي في تنمية مهارات تخطيط التدريس لطلبة معلمي الصف في كلية التربية واتجاهاتهم نحو التدريس : (Record no. 5902)

000 -LEADER
fixed length control field 00817nam a2200145Ia 4500
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 131214s9999 sy 000 0 ARA d
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 150
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name ماميش ، عبد الله .
9 (RLIN) 686
245 1# - TITLE STATEMENT
Title أثر استخدام المدخل البنائي في تنمية مهارات تخطيط التدريس لطلبة معلمي الصف في كلية التربية واتجاهاتهم نحو التدريس :
Remainder of title "دراسة تجريبية في كلية التربية جامعة دمشق " /
Statement of responsibility, etc. عبد الله ماميش ؛ ابتسام فارس .
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc. دمشق :
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Name of publisher, distributor, etc. جامعة دمشق - كلية التربية - قسم المناهج وطرائق التدريس ،
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 285 ص ؛
Dimensions 24 سم .
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element قسم المناهج وطرائق التدريس
9 (RLIN) 5886
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme
Koha item type Thesis / رسائل جامعية
Holdings
Source of classification or shelving scheme Date last seen Permanent location Withdrawn status Damaged status Date acquired Koha item type Not for loan Barcode Price effective from Lost status Full call number Current location
 2014-09-10مكتبة كلية التربية  2014-09-10Thesis / رسائل جامعية 02101 Edu2014-09-10 150 م ا م . أمكتبة كلية التربية
Languages: