دراسة تحليلية تقويمية لكتب الكيمياء للحلقة الثانية من مرحلة التعليم الأساسي في ضوء المفهوم الحديث للجودة / (Record no. 5861)

000 -LEADER
fixed length control field 00738nam a2200145Ia 4500
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 131214s9999 sy 000 0 ARA d
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 150
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name معلا ، أسامة .
9 (RLIN) 264
245 1# - TITLE STATEMENT
Title دراسة تحليلية تقويمية لكتب الكيمياء للحلقة الثانية من مرحلة التعليم الأساسي في ضوء المفهوم الحديث للجودة /
Statement of responsibility, etc. أسامة معلا ؛ جمعة إبراهيم ؛ فرانسوا قره بت .
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc. دمشق :
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Name of publisher, distributor, etc. جامعة دمشق - كلية التربية - قسم المناهج وطرائق التدريس ,
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 322 ص ؛
Dimensions 24 سم .
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element قسم المناهج وطرائق التدريس
9 (RLIN) 5886
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme
Koha item type Thesis / رسائل جامعية
Holdings
Withdrawn status Date acquired Damaged status Lost status Date last seen Source of classification or shelving scheme Current location Permanent location Price effective from Barcode Koha item type Full call number Not for loan
 2014-09-07  2014-09-07 مكتبة كلية التربيةمكتبة كلية التربية2014-09-07 02058 EduThesis / رسائل جامعية150 م ع ل . د 
Languages: