تعديل اتجاهات طلبة دور المعلمين من عملية دمج الأطفال المعوقين سمعياً في المدارس العادية بإستخدام برنامج محدد للمعلومات " دراسة ميدانية شبه تجريبية لدى طلبة دور المعلمين في مدينة دمشق : (Record no. 5495)

000 -LEADER
fixed length control field 00942nam a2200157Ia 4500
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 131214s9999 sy 000 0 ara d
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 150
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name مقلد ، انتصار عارف .
9 (RLIN) 6116
245 1# - TITLE STATEMENT
Title تعديل اتجاهات طلبة دور المعلمين من عملية دمج الأطفال المعوقين سمعياً في المدارس العادية بإستخدام برنامج محدد للمعلومات " دراسة ميدانية شبه تجريبية لدى طلبة دور المعلمين في مدينة دمشق :
Statement of responsibility, etc. انتصار عارف مقلد ، المشرف : د. غسان أبو فخر
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc. دمشق :
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Name of publisher, distributor, etc. جامعة دمشق - كلية التربية - قسم الصحة النفسية والتربية التجريبية ،
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Date of publication, distribution, etc. 2004 .
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 175 ص.
Dimensions 24 سم.
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element الصحة النفسية والتربية التجريبية
9 (RLIN) 5947
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme
Koha item type Books / كتب
Holdings
Withdrawn status Price effective from Date acquired Permanent location Current location Koha item type Barcode Not for loan Source of classification or shelving scheme Full call number Damaged status Lost status Date last seen
 2014-08-072014-08-07مكتبة كلية التربيةمكتبة كلية التربيةBooks / كتب00598 Edu  150 م ق ل . ت  2014-08-07
Languages: