فاعلية التوجيه المدرسي في تحسين عادات الدراسة : (Record no. 5222)

000 -LEADER
fixed length control field 00699nam a2200157Ia 4500
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 131214s9999 sy 000 0 ara d
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 150
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name عنبر ، لينة .
9 (RLIN) 106
245 1# - TITLE STATEMENT
Title فاعلية التوجيه المدرسي في تحسين عادات الدراسة :
Remainder of title دراسة تجريبية مجالها مقررا التاريخ والعلوم الطبيعية في الصف الثاني في المدرسة الإعدادية /
Statement of responsibility, etc. لينة عنبر ؛ المشرف أنطون حمصي .
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc. دمشق :
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Name of publisher, distributor, etc. جامعة دمشق ،
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Date of publication, distribution, etc. 1987 .
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 173 ص. ؛
Dimensions 24 سم.
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element التوجه المدرسي .
9 (RLIN) 4489
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme
Koha item type Thesis / رسائل جامعية
Holdings
Not for loan Source of classification or shelving scheme Damaged status Withdrawn status Full call number Current location Barcode Date acquired Koha item type Price effective from Date last seen Lost status Permanent location
    150 ع ن ب . فمكتبة كلية التربية00295 Edu2014-07-24Thesis / رسائل جامعية2014-07-242014-07-24 مكتبة كلية التربية
Languages: