تشخيص صعوبات تعلم القراءة الجهرية لدى تلاميذ الصف الرابع الإبتدائي وفاعلية برنامج علاجي : (Record no. 5209)

000 -LEADER
fixed length control field 00721nam a2200157Ia 4500
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 131214s9999 sy 000 0 are d
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 150
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name السعيد , حمزة .
9 (RLIN) 162
245 ## - TITLE STATEMENT
Title تشخيص صعوبات تعلم القراءة الجهرية لدى تلاميذ الصف الرابع الإبتدائي وفاعلية برنامج علاجي :
Statement of responsibility, etc. حمزة السعيد ؛ المشرف غسان أبو فخر .
Remainder of title مقترح دراسة تجريبية في مدينة دمشق /
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc. دمشق :
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Name of publisher, distributor, etc. جامعة دمشق ،
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Date of publication, distribution, etc. 2005 .
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 214 ص. ؛
Dimensions 24سم.
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element الصحة النفسية و التربية التجريبية .
9 (RLIN) 5947
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme
Koha item type Thesis / رسائل جامعية
Holdings
Withdrawn status Current location Date last seen Full call number Koha item type Lost status Permanent location Price effective from Source of classification or shelving scheme Date acquired Not for loan Damaged status Barcode
 مكتبة كلية التربية2014-07-24150 س ع ي . تThesis / رسائل جامعية مكتبة كلية التربية2014-07-24 2014-07-24  00281 Edu
Languages: