أثر التسويق البصري والسمعي في مراكز التسوق في القرار الشرائي للمستهلك / (Record no. 421248)

000 -LEADER
fixed length control field 00693nam a22001577a 4500
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 160210b sy||||| |||| 00| 0 ara d
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 330
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
9 (RLIN) 32655
Personal name اشمر، معاذ عماد
245 1# - TITLE STATEMENT
Title أثر التسويق البصري والسمعي في مراكز التسوق في القرار الشرائي للمستهلك /
Statement of responsibility, etc. معاذ عماد اشمر؛ إشراف:سوزان عبيدو
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc. دمشق:
Name of publisher, distributor, etc. جامعة دمشق ، كلية الاقتصاد
Date of publication, distribution, etc. 2024 .
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 165 ص؛
Dimensions 24 سم+
Accompanying material CD .
500 ## - GENERAL NOTE
General note ماجستير
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element التسويق
9 (RLIN) 10872
700 ## - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name معاذ عماد اشمر
Relator term إشراف:سوزان عبيدو
9 (RLIN) 32656
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme
Koha item type Thesis / رسائل جامعية
Holdings
Permanent location Current location Lost status Shelving location Price effective from Damaged status Source of classification or shelving scheme Date acquired Barcode Not for loan Date last seen Full call number Koha item type Withdrawn status
المكتبة المركزيةالمكتبة المركزية الرسائل الجامعية2025-06-12  2025-06-12cen 1726 Ec 2025-06-12330 ا ش م. أThesis / رسائل جامعية 
Languages: