أثر إدراك الخداع الترويجي لتنشيط المبيعات في الولاء للعلامة التجارية / (Record no. 408157)

000 -LEADER
fixed length control field 00694nam a22001577a 4500
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 160210b sy||||| |||| 00| 0 ara d
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 330
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
9 (RLIN) 32655
Personal name الدوماني ،حمزة
245 1# - TITLE STATEMENT
Title أثر إدراك الخداع الترويجي لتنشيط المبيعات في الولاء للعلامة التجارية /
Statement of responsibility, etc. حمزة الدوماني ؛ إشراف:سامر المصطفى
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc. دمشق:
Name of publisher, distributor, etc. جامعة دمشق ، كلية الاقتصاد
Date of publication, distribution, etc. 2022 .
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 150 ص؛
Dimensions 24 سم+
Accompanying material CD .
500 ## - GENERAL NOTE
General note ماجستير
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element التسويق
9 (RLIN) 10872
700 ## - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name حمزة الدوماني
Relator term إشراف:سامر المصطفى
9 (RLIN) 32656
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme
Koha item type Thesis / رسائل جامعية
Holdings
Full call number Withdrawn status Not for loan Price effective from Barcode Damaged status Date acquired Koha item type Source of classification or shelving scheme Date last seen Shelving location Current location Lost status Permanent location
330 د و م. أ  2023-05-23cen 1601 Ec 2023-05-23Thesis / رسائل جامعية 2023-05-23الرسائل الجامعيةالمكتبة المركزية المكتبة المركزية
Languages: