الدور الوسيط لقيمة العلامة التجارية على العلاقة بين السعر ونية اتخاذ القرار الشرائي للمستهلكين / (Record no. 408156)

000 -LEADER
fixed length control field 00744nam a22001577a 4500
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 160210b sy||||| |||| 00| 0 ara d
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 330
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
9 (RLIN) 32655
Personal name إدريس ،رؤى أحمد
245 1# - TITLE STATEMENT
Title الدور الوسيط لقيمة العلامة التجارية على العلاقة بين السعر ونية اتخاذ القرار الشرائي للمستهلكين /
Statement of responsibility, etc. رؤى أحمد إدريس ؛ إشراف:سامر المصطفى
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc. دمشق:
Name of publisher, distributor, etc. جامعة دمشق ، كلية الاقتصاد
Date of publication, distribution, etc. 2022 .
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 175 ص؛
Dimensions 24 سم+
Accompanying material CD .
500 ## - GENERAL NOTE
General note ماجستير
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element التسويق
9 (RLIN) 10872
700 ## - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name رؤى أحمد إدريس
Relator term إشراف:سامر المصطفى
9 (RLIN) 32656
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme
Koha item type Thesis / رسائل جامعية
Holdings
Source of classification or shelving scheme Shelving location Withdrawn status Date acquired Not for loan Date last seen Full call number Permanent location Lost status Price effective from Current location Barcode Damaged status Koha item type
 الرسائل الجامعية 2023-05-23 2023-05-23330 إ د ر. دالمكتبة المركزية 2023-05-23المكتبة المركزيةcen 1602 Ec Thesis / رسائل جامعية
Languages: