أثر جودة الخدمات المصرفية الإلكترونية في زيادة مستوى رضا العملاء / (Record no. 407559)

000 -LEADER
fixed length control field 00768nam a22001577a 4500
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 160210b sy||||| |||| 00| 0 ara d
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 658
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
9 (RLIN) 32655
Personal name الحلاق ، فاطمة محمد نهاد
245 1# - TITLE STATEMENT
Title أثر جودة الخدمات المصرفية الإلكترونية في زيادة مستوى رضا العملاء /
Statement of responsibility, etc. فاطمة محمد نهاد الحلاق ؛ إشراف: رزان ريشة
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc. دمشق:
Name of publisher, distributor, etc. جامعة دمشق ، المعهد العالي للتنمية الإدارية
Date of publication, distribution, etc. 2022 .
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 65 ص؛
Dimensions 24 سم+
Accompanying material CD .
500 ## - GENERAL NOTE
General note ماجستير
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element الإدارة العامة
9 (RLIN) 10872
700 ## - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name فاطمة محمد نهاد الحلاق
Relator term إشراف:رزان ريشة
9 (RLIN) 32656
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme
Koha item type Thesis / رسائل جامعية
Holdings
Koha item type Damaged status Barcode Source of classification or shelving scheme Current location Shelving location Price effective from Lost status Full call number Date last seen Permanent location Withdrawn status Date acquired Not for loan
Thesis / رسائل جامعية cen 102 Ad المكتبة المركزيةالرسائل الجامعية2023-02-14 658 ح ل ا. أ2023-02-14المكتبة المركزية 2023-02-14 
Languages: