فاعلية نموذجي ويتلي وبوسنر في تعديل المفاهيم الفيزيائية الخطأ لدى طلبة معلم الصف في كلية التربية بجامعة دمشق / (Record no. 403741)

000 -LEADER
fixed length control field 00784nam a22001577a 4500
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 160210b sy||||| |||| 00| 0 ara d
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 370
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
9 (RLIN) 32655
Personal name الويس ،رغد نزار
245 1# - TITLE STATEMENT
Title فاعلية نموذجي ويتلي وبوسنر في تعديل المفاهيم الفيزيائية الخطأ لدى طلبة معلم الصف في كلية التربية بجامعة دمشق /
Statement of responsibility, etc. رغد نزار الويس ،أشراف:محمد صليبي
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc. دمشق:
Name of publisher, distributor, etc. جامعة دمشق ، كلية التربية
Date of publication, distribution, etc. 2021 .
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 220ص؛
Dimensions 24 سم+
Accompanying material CD .
500 ## - GENERAL NOTE
General note ماجستير
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element المناهج وطرائق التدريس
9 (RLIN) 10872
700 ## - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name رغد نزار الويس
Relator term إشراف:محمد صليبي
9 (RLIN) 32656
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme
Koha item type Thesis / رسائل جامعية
Holdings
Current location Not for loan Price effective from Withdrawn status Koha item type Date acquired Damaged status Date last seen Lost status Full call number Source of classification or shelving scheme Permanent location Barcode Shelving location
المكتبة المركزية 2022-06-14 Thesis / رسائل جامعية2022-06-14 2022-06-14 370 و ي س. ف المكتبة المركزيةcen 1924 Edالرسائل الجامعية
Languages: