تأثير عناصر المزيج التسويقي على سلوك الشراء لدى المستهلك في المجمعات التجارية / (Record no. 401439)

000 -LEADER
fixed length control field 00737nam a22001577a 4500
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 160210b sy||||| |||| 00| 0 ara d
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 658
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
9 (RLIN) 32655
Personal name اللحام ، مهند
245 1# - TITLE STATEMENT
Title تأثير عناصر المزيج التسويقي على سلوك الشراء لدى المستهلك في المجمعات التجارية /
Statement of responsibility, etc. مهند اللحام ،أشراف: محمد العلي
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc. دمشق:
Name of publisher, distributor, etc. جامعة دمشق ، المعهد العالي للتنمية الإدارية
Date of publication, distribution, etc. 2021 .
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 101ص؛
Dimensions 24 سم+
Accompanying material CD .
500 ## - GENERAL NOTE
General note ماجستير
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element العلوم الإدارية
9 (RLIN) 10872
700 ## - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name مهند اللحام
Relator term إشراف:محمد العلي
9 (RLIN) 32656
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme
Koha item type Thesis / رسائل جامعية
Holdings
Damaged status Shelving location Date acquired Current location Date last seen Source of classification or shelving scheme Price effective from Koha item type Not for loan Withdrawn status Lost status Permanent location Barcode Full call number
 الرسائل الجامعية2021-11-09المكتبة المركزية2021-11-09 2021-11-09Thesis / رسائل جامعية   المكتبة المركزيةcen 29 Ad658 ل ح ا. ت
Languages: