دور الإعلان التلفزيوني في نشر الثقافة الاستهلاكية لدى الجمهور السوري دراسة في إطار نظرية تأثير الشخص الثالث / (Record no. 401346)

000 -LEADER
fixed length control field 00775nam a22001577a 4500
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 151221b sy||||| |||| 00| 0 ara d
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 70
100 11 - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name المولوي ، رهام
9 (RLIN) 32349
245 ## - TITLE STATEMENT
Title دور الإعلان التلفزيوني في نشر الثقافة الاستهلاكية لدى الجمهور السوري دراسة في إطار نظرية تأثير الشخص الثالث /
Statement of responsibility, etc. رهام المولوي ؛ إشراف: أميمة معراوي
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc. دمشق:
Name of publisher, distributor, etc. جامعة دمشق، كلية الإعلام ،
Date of publication, distribution, etc. 2015
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 173 ص؛
Dimensions 24سم+
Accompanying material CD
500 ## - GENERAL NOTE
General note ماجستير
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element الإعلام والاتصال
9 (RLIN) 32350
700 ## - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name رهام المولوي
Relator term إشراف: أميمة معراوي
9 (RLIN) 32351
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme
Koha item type Thesis / رسائل جامعية
Holdings
Full call number Koha item type Date acquired Lost status Permanent location Date last seen Withdrawn status Price effective from Barcode Source of classification or shelving scheme Current location Damaged status Not for loan
070م و ل. دThesis / رسائل جامعية2021-10-27 مكتبة كلية الإعلام2021-10-27 2021-10-27Med27 مكتبة كلية الإعلام  
Languages: