أثر التعليم بطريقة الصف المقلوب في التحصيل الدراسي بمادة الدراسات الاجتماعية/ (Record no. 400001)

000 -LEADER
fixed length control field 00721nam a22001577a 4500
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 160210b sy||||| |||| 00| 0 ara d
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 370
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
9 (RLIN) 32655
Personal name مصطفى ،سلمى
245 1# - TITLE STATEMENT
Title أثر التعليم بطريقة الصف المقلوب في التحصيل الدراسي بمادة الدراسات الاجتماعية/
Statement of responsibility, etc. سلمى مصطفى ،أشراف:محمد خير الفوال
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc. دمشق:
Name of publisher, distributor, etc. جامعة دمشق ، كلية التربية
Date of publication, distribution, etc. 2021 .
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 157ص
Dimensions 24 سم+
Accompanying material CD .
500 ## - GENERAL NOTE
General note ماجستير
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element المناهج وطرائق التدريس
9 (RLIN) 10872
700 ## - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name سلمى مصطفى
Relator term إشراف:محمد خير الفوال
9 (RLIN) 32656
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme
Koha item type Thesis / رسائل جامعية
Holdings
Date acquired Lost status Koha item type Damaged status Current location Withdrawn status Date last seen Shelving location Not for loan Permanent location Full call number Source of classification or shelving scheme Price effective from Barcode
2021-05-23 Thesis / رسائل جامعية المكتبة المركزية 2021-05-23الرسائل الجامعية المكتبة المركزية370 ف و ا. أ 2021-05-23cen 1819 Ed
Languages: