أثر الإعلان الإلكتروني السياحي عبر مواقع التواصل الإجتماعي على اتجاهات العملاء/ (Record no. 398124)

000 -LEADER
fixed length control field 00783nam a22001577a 4500
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 160210b sy||||| |||| 00| 0 ara d
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 338.4791
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
9 (RLIN) 32655
Personal name حسون،لينا سمير
245 1# - TITLE STATEMENT
Title أثر الإعلان الإلكتروني السياحي عبر مواقع التواصل الإجتماعي على اتجاهات العملاء/
Statement of responsibility, etc. لينا سمير حسون،أشراف:سوزان عبد الكريم عبيدو
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc. دمشق:
Name of publisher, distributor, etc. جامعة دمشق ، كلية السياحة
Date of publication, distribution, etc. 2018 .
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 206ص
Dimensions 24 سم+
Accompanying material CD .
500 ## - GENERAL NOTE
General note ماجستير
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element الإقتصاد والإدارة السياحية
9 (RLIN) 10872
700 ## - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name لينا سمير حسون
Relator term إشراف:سوزان عبد الكريم عبيدو
9 (RLIN) 32656
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme
Koha item type Thesis / رسائل جامعية
Holdings
Damaged status Current location Date acquired Barcode Price effective from Full call number Shelving location Source of classification or shelving scheme Lost status Koha item type Date last seen Withdrawn status Permanent location Not for loan
 المكتبة المركزية2020-03-05cen 13T2020-03-05338.4791 ح س و،أالرسائل الجامعية  Thesis / رسائل جامعية2020-03-05 المكتبة المركزية 
Languages: