أثر وسائل الأعلان في أختيار المقصد السياحي / (Record no. 389328)

000 -LEADER
fixed length control field 0059219a9a2200109n054500
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name محمد لؤي البني .
245 ## - TITLE STATEMENT
Title أثر وسائل الأعلان في أختيار المقصد السياحي /
Statement of responsibility, etc. محمد لؤي البني ;محمد خالد الجاسم ( مشرف ) .
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc. دمشق :
Name of publisher, distributor, etc. جامعة دمشق ، كلية الإقتصاد - قسم إدارة الأعمال ,
Date of publication, distribution, etc. 2012 .
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 256 ص ;
Dimensions CD .
500 ## - GENERAL NOTE
General note القانون العام .-774 المكتبة المركزية - الرسائل الجامعية .
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element إدارة الأعمال .

No items available.

Languages: