الإعلان عبر الرائي وأثره في سلوك المستهلك: دراسة تحليلية ميدانية لطلاب جامعتي الفاتح وقاريونس في ليبيا / (Record no. 380278)

000 -LEADER
fixed length control field 0068709a5a220010967 4500
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name محمد نصر الهميلي .
245 ## - TITLE STATEMENT
Title الإعلان عبر الرائي وأثره في سلوك المستهلك: دراسة تحليلية ميدانية لطلاب جامعتي الفاتح وقاريونس في ليبيا /
Statement of responsibility, etc. محمد نصر الهميلي ;علي إبراهيم الخضر ( مشرف ) .
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc. دمشق :
Name of publisher, distributor, etc. جامعة دمشق، كلية الاقتصاد، قسم إدارة الاعمال ,
Date of publication, distribution, etc. 2007 .
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 337 ص .
500 ## - GENERAL NOTE
General note إدارة .-105 المكتبة المركزية - الرسائل الجامعية .
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element إدارة الاعمال .

No items available.

Languages: