تأثير الإعلان التلفزيوني على القرار الشرائي للمستهلك السوري باستخدام نموذج AIDA دراسة ميدانية على عينة من سكان مدينة دمشق / (Record no. 330676)

000 -LEADER
fixed length control field 00807nam a22001577a 4500
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 160210b sy||||| |||| 00| 0 ara d
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 070
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name فارس ، لبنى خضر
9 (RLIN) 32655
245 1# - TITLE STATEMENT
Title تأثير الإعلان التلفزيوني على القرار الشرائي للمستهلك السوري باستخدام نموذج AIDA دراسة ميدانية على عينة من سكان مدينة دمشق /
Statement of responsibility, etc. لبنى خضر فارس ؛ إشراف: أميمة معراوي
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc. دمشق:
Name of publisher, distributor, etc. جامعة دمشق ، كلية الإعلام ،
Date of publication, distribution, etc. 2016 .
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 201 ص؛
Dimensions 24 سم+
Accompanying material CD .
500 ## - GENERAL NOTE
General note ماجستير
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element الإعلام والاتصال
9 (RLIN) 10872
700 ## - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name لبنى خضر فارس
Relator term إشراف: أميمة معراوي
9 (RLIN) 32656
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme
Koha item type Thesis / رسائل جامعية
Holdings
Not for loan Full call number Price effective from Date acquired Lost status Source of classification or shelving scheme Date last seen Permanent location Current location Barcode Koha item type Withdrawn status Damaged status Shelving location
 070 ف ا ر .ت2018-11-262018-11-26  2018-11-26المكتبة المركزيةالمكتبة المركزيةcen 32 MThesis / رسائل جامعية  الرسائل الجامعية
Languages: