أثر استخدام استراتيجية المتشابهات في اكتساب المفاهيم العلمية لمادة العلوم والاحتفاظ بها لدى تلامذة الصف الثالث الأساسي / (Record no. 320248)

000 -LEADER
fixed length control field 00847nam a22001577a 4500
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 160210b sy||||| |||| 00| 0 ara d
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 370
100 11 - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name العقلة ، رغداء عدنان
9 (RLIN) 32655
245 1# - TITLE STATEMENT
Title أثر استخدام استراتيجية المتشابهات في اكتساب المفاهيم العلمية لمادة العلوم والاحتفاظ بها لدى تلامذة الصف الثالث الأساسي /
Statement of responsibility, etc. رغداء عدنان العقلة ؛ إشراف: جمعة ابراهيم
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc. دمشق:
Name of publisher, distributor, etc. جامعة دمشق ، كلية التربية ،
Date of publication, distribution, etc. 2017 .
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 254 ص؛
Dimensions 24 سم+
Accompanying material CD .
500 ## - GENERAL NOTE
General note ماجستير
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element المناهج وطرائق التدريس
9 (RLIN) 10872
700 ## - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name رغداء عدنان العقلة
Relator term إشراف: جمعة ابراهيم
9 (RLIN) 32656
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme
Koha item type Thesis / رسائل جامعية
Holdings
Lost status Current location Koha item type Full call number Permanent location Barcode Damaged status Withdrawn status Price effective from Date last seen Not for loan Source of classification or shelving scheme Shelving location Date acquired
 المكتبة المركزيةThesis / رسائل جامعية370 ع ق ل .أالمكتبة المركزيةcen 1349 Ed  2017-07-202017-07-20  الرسائل الجامعية2017-07-20
Languages: