أثر التلاؤم الإدراكي بين العرض والطلب في تبني المنتج السياحي عند المواطن السوري / (Record no. 319900)

000 -LEADER
fixed length control field 00713nam a22001577a 4500
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 160210b sy||||| |||| 00| 0 ara d
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 330
100 11 - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name البني ، محمد لؤي
9 (RLIN) 32655
245 1# - TITLE STATEMENT
Title أثر التلاؤم الإدراكي بين العرض والطلب في تبني المنتج السياحي عند المواطن السوري /
Statement of responsibility, etc. محمد لؤي البني ؛ إشراف: بسام التزه
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc. دمشق:
Name of publisher, distributor, etc. جامعة دمشق ، كلية الاقتصاد ،
Date of publication, distribution, etc. 2017 .
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 507 ص؛
Dimensions 24 سم+
Accompanying material CD .
500 ## - GENERAL NOTE
General note دكتوراه
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element التسوق
9 (RLIN) 10872
700 ## - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name محمد لؤي البني
Relator term إشراف: بسام التزه
9 (RLIN) 32656
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme
Koha item type Thesis / رسائل جامعية
Holdings
Withdrawn status Koha item type Shelving location Not for loan Lost status Damaged status Full call number Barcode Price effective from Date acquired Current location Permanent location Date last seen Source of classification or shelving scheme
 Thesis / رسائل جامعيةالرسائل الجامعية   330 ب ن ي .أcen 1142 Ec2017-05-162017-05-16المكتبة المركزيةالمكتبة المركزية2017-05-16 
Languages: