فاعلية التدريس بالفريق وفق نموذج التفكير الاستقرائيفي التحصيل الدراسي وتنمية مهارات التفكير الجفرافي/ (Record no. 269614)

000 -LEADER
fixed length control field 00613nam a22001337a 4500
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 150202b sy ||||| |||| 00| 0 ara d
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 370
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name رمضان،عصمت الله.
9 (RLIN) 4866
245 1# - TITLE STATEMENT
Title فاعلية التدريس بالفريق وفق نموذج التفكير الاستقرائيفي التحصيل الدراسي وتنمية مهارات التفكير الجفرافي/
Statement of responsibility, etc. عصمت الله رمضان؛ إشراف:آصف حيدر يوسف.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc. دمشق:
Name of publisher, distributor, etc. جامعة دمشق،
Date of publication, distribution, etc. 2014.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 351ص؛
Dimensions 24سم+
Accompanying material CD.
650 ## - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element التربية.
9 (RLIN) 4867
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme
Koha item type Thesis / رسائل جامعية
Holdings
Koha item type Permanent location Current location Damaged status Withdrawn status Price effective from Shelving location Full call number Date last seen Not for loan Date acquired Barcode Lost status Source of classification or shelving scheme
Thesis / رسائل جامعيةالمكتبة المركزيةالمكتبة المركزية  2015-02-02الرسائل الجامعية370 ر م ض ف2015-02-02 2015-02-02cen 1054 Ed  
Languages: