فاعلية نموذج تدريسي مقترح قائم على نظرية البنائية في التحصيل و اكتساب مهارات ما وراء المعرفة (Record no. 261639)

000 -LEADER
fixed length control field 00942nam a2200193 a 4500
041 07 - LANGUAGE CODE
Source of code local
Language code of text/sound track or separate title العربية
037 ## - SOURCE OF ACQUISITION
Note إيداع
245 00 - TITLE STATEMENT
Title فاعلية نموذج تدريسي مقترح قائم على نظرية البنائية في التحصيل و اكتساب مهارات ما وراء المعرفة
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc. دمشق
Name of publisher, distributor, etc. جامعة دمشق , كلية التربية - قسم المناهج وطرائق التدريس
Date of publication, distribution, etc. 2013
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 307 ص
Accompanying material CD
500 ## - GENERAL NOTE
General note ماجستير
502 ## - DISSERTATION NOTE
Dissertation note ماجستير
-- جامعة دمشق , كلية التربية - قسم المناهج وطرائق التدريس
-- 2013
541 ## - IMMEDIATE SOURCE OF ACQUISITION NOTE
-- 03\09\2013
650 04 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element المناهج وطرائق التدريس
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name أمين رشيد شيخ محمد
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name جمال سليمان ( مشرف )
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Koha item type Thesis / رسائل جامعية
Holdings
Damaged status Shelving location Current location Barcode Date acquired Price effective from Lost status Full call number Withdrawn status Date last seen Koha item type Not for loan Source of classification or shelving scheme Permanent location
 الرسائل الجامعيةالمكتبة المركزيةcen 882 Ed2016-02-212016-02-21 370 م ح د .ف 2016-02-21Thesis / رسائل جامعية  المكتبة المركزية
Languages: