دور التسويق الداخلي في زيادة ولاء العملاء للمنظمة ( دراسة ميدانية عن الفنادق في الساحل السوري ) (Record no. 260940)

000 -LEADER
fixed length control field 00887nam a2200193 a 4500
041 07 - LANGUAGE CODE
Source of code local
Language code of text/sound track or separate title العربية
037 ## - SOURCE OF ACQUISITION
Note إيداع
245 00 - TITLE STATEMENT
Title دور التسويق الداخلي في زيادة ولاء العملاء للمنظمة ( دراسة ميدانية عن الفنادق في الساحل السوري )
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc. دمشق
Name of publisher, distributor, etc. جامعة دمشق ، كلية الإقتصاد - قسم إدارة الأعمال
Date of publication, distribution, etc. 2012
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 233ص
Accompanying material CD
500 ## - GENERAL NOTE
General note ماجستير
502 ## - DISSERTATION NOTE
Dissertation note ماجستير
-- جامعة دمشق ، كلية الإقتصاد - قسم إدارة الأعمال
-- 2012
541 ## - IMMEDIATE SOURCE OF ACQUISITION NOTE
-- 14\01\2013
650 04 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element إدارة أعمال
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name ماهر حبيب زيد
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name سامر المصطفى ( مشرف )
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Koha item type Thesis / رسائل جامعية
Holdings
Full call number Lost status Price effective from Date last seen Barcode Koha item type Damaged status Not for loan Source of classification or shelving scheme Withdrawn status Date acquired Permanent location Current location Shelving location
330 ز ي . د 2016-03-032016-03-03cen 785 EcThesis / رسائل جامعية    2016-03-03المكتبة المركزيةالمكتبة المركزيةالرسائل الجامعية
Languages: