أثر أستخدام إستراتيجية التعليم الإتقاني في تدريب طلبة معلم الصف على مهارات تصميم مواقع الأنترنيت التعليمية من خلال برنامج (Record no. 260459)

000 -LEADER
fixed length control field 00999nam a2200193 a 4500
041 07 - LANGUAGE CODE
Source of code local
Language code of text/sound track or separate title العربية
037 ## - SOURCE OF ACQUISITION
Note إيداع
245 00 - TITLE STATEMENT
Title أثر أستخدام إستراتيجية التعليم الإتقاني في تدريب طلبة معلم الصف على مهارات تصميم مواقع الأنترنيت التعليمية من خلال برنامج
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc. دمشق
Name of publisher, distributor, etc. جامعة دمشق ، كلية التربية - قسم المناهج و طرائق التدريس
Date of publication, distribution, etc. 2012
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 180 ص
Accompanying material CD
500 ## - GENERAL NOTE
General note ماجستير
502 ## - DISSERTATION NOTE
Dissertation note ماجستير
-- جامعة دمشق ، كلية التربية - قسم المناهج و طرائق التدريس
-- 2012
541 ## - IMMEDIATE SOURCE OF ACQUISITION NOTE
-- 03\07\2012
650 04 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element مناهج وطرائق التدريس
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name نسرين عبد الإله زهرة
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name أوصاف علي ديب ( مشرف )
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Koha item type Thesis / رسائل جامعية
Holdings
Full call number Not for loan Permanent location Barcode Date last seen Date acquired Price effective from Lost status Withdrawn status Shelving location Source of classification or shelving scheme Damaged status Current location Koha item type
370 ز ه ر .ف المكتبة المركزيةcen 737 Ed2016-02-172016-02-172016-02-17  الرسائل الجامعية  المكتبة المركزيةThesis / رسائل جامعية
Languages: