دراسة نسبة احتمال اضطراب نقص الانتباه فرط النشاء عند عينة عشوائية من أطفال الحلقة الأولى في محافظتي دمشق وريف دمشق ومعدل انتشار الاكتئاب عند الأطفال المصابين (Record no. 259603)

000 -LEADER
fixed length control field 01245nam a2200217 a 4500
041 07 - LANGUAGE CODE
Source of code local
Language code of text/sound track or separate title العربية
037 ## - SOURCE OF ACQUISITION
Note إيداع
245 00 - TITLE STATEMENT
Title دراسة نسبة احتمال اضطراب نقص الانتباه فرط النشاء عند عينة عشوائية من أطفال الحلقة الأولى في محافظتي دمشق وريف دمشق ومعدل انتشار الاكتئاب عند الأطفال المصابين
Remainder of title Study of the Prevalence of Attention Deficit / Hyperactive Disorder in a Randomissed Sample of Primary School Children.
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc. دمشق
Name of publisher, distributor, etc. جامعة دمشق، كلية الطب البشري، الأمراض الباطنة
Date of publication, distribution, etc. 2011
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 101ص
Accompanying material Cd
500 ## - GENERAL NOTE
General note ماجيستير
502 ## - DISSERTATION NOTE
Dissertation note ماجيستير
-- جامعة دمشق، كلية الطب البشري، الأمراض الباطنة
-- 2011
541 ## - IMMEDIATE SOURCE OF ACQUISITION NOTE
-- 28\2\2012
562 ## - COPY AND VERSION IDENTIFICATION NOTE
Number of copies 1
650 04 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element الأمراض الباطنة
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name نهلة عبد الرحيم الحاج حسن
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name يوسف لطيفة ( مشرف )
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name ريما السيد حسن ( مشرف مساعد )
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Koha item type Thesis / رسائل جامعية
Holdings
Barcode Lost status Koha item type Full call number Current location Withdrawn status Price effective from Date last seen Not for loan Shelving location Date acquired Damaged status Source of classification or shelving scheme Permanent location
cen 598 Hm  Thesis / رسائل جامعية610 ح ا ج دالمكتبة المركزية 2015-03-162015-03-16 الرسائل الجامعية2015-03-16  المكتبة المركزية
Languages: