أثر عناصر المزيج التسويقي في تنشيط السياحة الداخلية : دراسة تطبيقية على السياحة الداخلية في المنطقة الساحلية (Record no. 254016)

000 -LEADER
fixed length control field 00919nam a2200193 a 4500
041 07 - LANGUAGE CODE
Source of code local
Language code of text/sound track or separate title العربية
037 ## - SOURCE OF ACQUISITION
Note إيداع
245 00 - TITLE STATEMENT
Title أثر عناصر المزيج التسويقي في تنشيط السياحة الداخلية : دراسة تطبيقية على السياحة الداخلية في المنطقة الساحلية
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc. دمشق
Name of publisher, distributor, etc. جامعة دمشق ، كلية الاقتصاد ، قسم إدارة الأعمال
Date of publication, distribution, etc. 2010
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 189 ص
500 ## - GENERAL NOTE
General note ماجستير
502 ## - DISSERTATION NOTE
Dissertation note ماجستير
-- جامعة دمشق ، كلية الاقتصاد ، قسم إدارة الأعمال
-- 2010
541 ## - IMMEDIATE SOURCE OF ACQUISITION NOTE
-- 13/2/2012
650 04 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element إدارة أعمال
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name نجوى عيسى محمود
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name تيسير زاهر ( مشرف )
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Koha item type Thesis / رسائل جامعية
Holdings
Koha item type Damaged status Current location Lost status Full call number Permanent location Withdrawn status Source of classification or shelving scheme Date acquired Shelving location Not for loan Price effective from Barcode Date last seen
Thesis / رسائل جامعية المكتبة المركزية 330 م ح م .أالمكتبة المركزية  2016-02-28الرسائل الجامعية 2016-02-28cen 326 Ec2016-02-28
Languages: