دور الموارد البشرية في كسب رضا العملاء في المنظمات الخدمية : دراسة تطبيقية على البنوك الإسلامية في الجمهورية العربية السورية (Record no. 253981)

000 -LEADER
fixed length control field 01033nam a2200193 a 4500
041 07 - LANGUAGE CODE
Source of code local
Language code of text/sound track or separate title العربية
037 ## - SOURCE OF ACQUISITION
Note إيداع
245 00 - TITLE STATEMENT
Title دور الموارد البشرية في كسب رضا العملاء في المنظمات الخدمية : دراسة تطبيقية على البنوك الإسلامية في الجمهورية العربية السورية
Remainder of title customers satisfection in service orgaizations
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc. دمشق
Name of publisher, distributor, etc. جامعة دمشق ، كلية الاقتصاد ، قسم إدارة الأعمال
Date of publication, distribution, etc. 2008
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 272 ص
500 ## - GENERAL NOTE
General note ماجستير
502 ## - DISSERTATION NOTE
Dissertation note ماجستير
-- جامعة دمشق ، كلية الاقتصاد ، قسم إدارة الأعمال
-- 2008
541 ## - IMMEDIATE SOURCE OF ACQUISITION NOTE
-- 12/2/2012
650 04 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element إدارة أعمال
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name مجاهد يحيى صالح قائد المشرقي
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name محمد خالد الجاسم ( مشرف )
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Koha item type Thesis / رسائل جامعية
Holdings
Shelving location Full call number Damaged status Source of classification or shelving scheme Withdrawn status Not for loan Date last seen Price effective from Permanent location Lost status Date acquired Barcode Koha item type Current location
الرسائل الجامعية330 م ش ر .د    2016-02-242016-02-24المكتبة المركزية 2016-02-24cen 144 EcThesis / رسائل جامعيةالمكتبة المركزية
Languages: