أثر استخدام المدخل البنائي في تنمية مهارات تخطيط التدريس لطلبة معلمي الصف في كلية التربية واتجاهاتهم نحو التدريس:دراسة تجريبية في كلية التربية جامعة دمشق (Record no. 250889)

000 -LEADER
fixed length control field 01053nam a2200193 a 4500
041 07 - LANGUAGE CODE
Source of code local
Language code of text/sound track or separate title العربية
037 ## - SOURCE OF ACQUISITION
Note إيداع
245 00 - TITLE STATEMENT
Title أثر استخدام المدخل البنائي في تنمية مهارات تخطيط التدريس لطلبة معلمي الصف في كلية التربية واتجاهاتهم نحو التدريس:دراسة تجريبية في كلية التربية جامعة دمشق
260 ## - PUBLICATION, DISTRIBUTION, ETC. (IMPRINT)
Place of publication, distribution, etc. دمشق
Name of publisher, distributor, etc. جامعة دمشق، كلية التربية، قسم المناهج وطرائق التدريس
Date of publication, distribution, etc. 2010
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent 285ص
Accompanying material CD
500 ## - GENERAL NOTE
General note ماجستير
502 ## - DISSERTATION NOTE
Dissertation note ماجستير
-- جامعة دمشق، كلية التربية، قسم المناهج وطرائق التدريس
-- 2010
541 ## - IMMEDIATE SOURCE OF ACQUISITION NOTE
-- 5/12/2011
650 04 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element مناهج وطرائق تدريس
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name عبد الله علي ماميش
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name ابتسام محمد فارس (مشرف)
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Koha item type Thesis / رسائل جامعية
Holdings
Not for loan Lost status Permanent location Date last seen Damaged status Barcode Source of classification or shelving scheme Price effective from Full call number Shelving location Koha item type Date acquired Withdrawn status Current location
  المكتبة المركزية2016-02-14 cen 468 Ed 2016-02-14370 م ا م .أالرسائل الجامعيةThesis / رسائل جامعية2016-02-14 المكتبة المركزية
Languages: